Witam.czy ktoś już korzysta z usług Vectry? Mam na myśli internet i telewizję. Pytam ponieważ też chciałam podpisać z nimi umowę, ale weszłam na forum użytkowników i nawet jednego pozytywnego komentarza nie znalazłam więc proszę o pomoc.
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Ja mam.jest na razie bez zastrzeżeń. Zobaczymy dalej.
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Jak napisałaś nie tylko ja. Wieczne braki internetu z powodu modernizacji sieci. Na infolinii nic nie da rady załatwić. Ustalałem warunki umowy, że chcę telewizję i internet, tymczasem przychodzi pan do montażu i w umowie jeszcze mam telefon stacjonarny, którego nie zamawiałem. Miałem ruter, który wiecznie się zawieszał i nie było wifi. Pomoc techniczna - panowie na infolinii wiecznie obrażeni, że ma się jakieś problemy i pytania. Najlepsze było jak skończyła się umowa to sami podwyższyli opłatę za internet nie pytając się o zdanie. Osobiście nie wiem jak firma z takim podejściem do klienta funkcjonuje na rynku?
Jak zawsze nie dodali mojego wpisu.aj
Trudno powiedzieć jak Vectra będzie działała w Grajewie. Osobiście miałem kontakt z Vectro w innych miastach. W trójmieście nie narzekałem. Ale to było dawno i trudno powiedzieć czy teraz jest dobrze. W Grajewie jeszcze Vectra nie działa, a z tego co wiem to firma Pana Bałabańskiego zajmuje się wprowadzaniem Vectry na Nasz rynek. Moim zdaniem jakoś usług powinna być przynajmniej taka sama lub lepsza.
mokka , a gdzie Ty masz Vectre w Grajewie.
Ok.dziękuję więc ja już rezygnuje ze swoich planów,do obywatel. Balabanski oferuje teraz vectre.
Jestem abonentem Vectry w Grajewie od kilku dni i nie mam żadnych zastrzeżeń. Jakość kanałów jak i ich ilość jest zachwycająca . Internet działa wyśmienicie. Wylewanie brudów z innych miast nie ma sensu. Zobaczymy jak Vectra zaprezentuję się w Grajewie.
Do: Obywatel S. Masz zle informacje Vectra w Grajewie dziala i to juz od dawna wlasnie u pana Balabanskiego.
to super że Vectra działa w Grajewie, Ja osobiście mam miłe doświadczenie z Vectro. Niestety nie znam nikogo kto ma Vectre w Grajewie a sam czekam na podpisanie umowy , niestety to już trwa trochę czasu. Ale mam nadzieje że sie do czekam i jakoś usług będzie ok.
Nie naciągajcie ludzi. Nie jest tak rewelacyjna. Zawiesza się ,blokuje - nie nie widzę jak na siłę wciskamy ciemnotę ludziom czy naprawdę nie możemy być szczerzy Ludzie !!!
A Pani Emilio jaki internet Pani ma, Chodzi mi czy na skrętce czy na światłowodzie. Jaka prędkość w umowie i jaka teraz. I właściwie to gdzie w Grajewie.
słabo. długo czekać na obsługę kosnultanta przez telefon. Cięzko oddać sprzęt.
do kitu nigdy więcej
Mili Państwo, pozwolę sobie wyrazić subiektywną opinię na temat jakże wątpliwej przyjemności korzystania z usługi internetowej firmy VECTRA.
Wszystko jest pięknie do momentu zadeklarowania i złożenia zamówienia:
* miła obsługa,
* przyjeżdża konsultant z umową do klienta.... i tu już zaczynają się problemy:
1)umawia się na poniedziałek na godz. 18, faktycznie bez wcześniejszej konsultacji i dogadania terminu przyjeżdża 2 dni później o godzinie 16, nie widząc żadnego w tym problemu, że człowiek specjalnie wygospodarował wolny czas na te popołudnie, że czekał, że być może leciał z językiem na brodzie by ze wszystkim zdążyć bo przecież konsultant ma przyjechać.... słowo przepraszam raczej jest mu obce.
2) podsuwa pod nos umowę do podpisania w tym samym czasie rozmawiając już z kolejnym klientem do którego za chwilę chce przyjść, prawie, że zmuszając go do obecności w tym czasie w domu.
3) konsultant nie ma pojęcia co jest w umowie, na pytanie o jakiś element umowy odpowiada, że on tylko miał dostarczyć a klient ma 7 dni na odstąpienie od umowy (gdzie faktycznie ma 14 na to dni),
4) na zgłoszenie mu przy okazji problemu ze sprzętem mówi, że to nie jego sprawa gdzie w umowie napisane jest(mniejszym drukiem): "Dokonano sprawdzenia sprawności funkcjonowania usługi" i udzielając takiej uprzejmej pomocy wskazuje gdzie podpisać....
W tym przypadku umowa dotyczy prędkości 50Mbt a faktyczna prędkość internetu wynosi 10Mbt (słownie dziesięć!).
Ponadto w umowie zaznaczone jest, że np. wezwanie na życzenie klienta serwisu, będzie obciążony kosztem 49zł (gdzie oczekiwać od serwisu raczej więcej nie należy co od konsultanta). Wymienione jest też kilka innych płatnych pozycji tego typu...
Więc gdy już się klient zapozna z treścią umowy,"fachową" obsługą i jakością usługi postanawia odstąpić od umowy (gdzie konsultant nie pozostawia kompletu dokumentów i akurat zapomina wręczyć druczek dotyczący właśnie odstąpienie od umowy), wtedy dopiero zaczyna się prawdziwa obsługa klienta:
1) klient na własną rękę zdobywa druczek, odłącza sprzęty, bierze dzień wolny by załatwić sprawę, udaje się do biura i widzi kartkę "biuro (tego konkretnego dnia) nieczynne",
2) przychodzi dnia kolejnego, biegnąc po pracy by zdążyć, i tym razem "dla odmiany biuro jest nieczynne" dla tych którzy chcą odstąpić od umowy,
3) "biuro" znajduje się na dworze, na balkonie mały obtarty stolik i dwa krzesła ale taka przyjemność to tylko dla tych, którzy chcą dopiero podpisać umowę, i obsługujący pan który raz podjada kabanosy innym razem eklerki.... niestety dla tych, którzy chcą odstąpić od umowy nie jest przewidziana nawet konkretna informacja jedynie wskazanie nr-u infolinii pod który należy zadzwonić z problemem.
Jeśli ktoś stawia sobie wyzwania jakim jest np. ćwiczenie cierpliwości to polecam.
Jednak wszystkim innym KATEGORYCZNIE ODRADZAM.